نظرسنجی سایت

از سایت دانلودبیزیم راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 22664

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PC


دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PC

Pro Evolution Soccer 2017 عـشق به گذشته ، بازی نوین ، عنوانی است که شرکت کونامی برای این نسخه از بازی فوتبالش انتخاب کرده است . بازی PES 2017 یکی از بهترین شبیه سازهای فوتبال می باشد که هر ساله شاهد انتشار نسخه ای جدید از آن هستیم که متاسفانه در سال های اخیر تنها وعده ی بهبود گیم پلی و گرافیک داده شده است و عملا هیچ پیشرفت قابل ملاحظه ای در بازی دیده نشده است ، اما دوستداران بازی PES باز هم امیدوارند این بازی بتواند به اصل و پیشه ی خود برگردد و بهتر از رقیب اصلی اش یعنی فیفا عمل کند . این نسخه از بازی با موتور بازی سازی Real Touch ساخته شده است که گرافیک قابل قبولی دارد و به همراه یک گرافیک خوب ، شاهد لیگ های معتبر و معروف جهانی نیز هستیم . بهبود فیزیک بازی ، یک از نکاتی است که کونامی برروی آن کار کرده و آن را بهبود بخشیده است. از سایر بخش های بهبود یافته می توان به نبردهای هوایی ، بخش هوش مصنوعی ، کنترل شادی پس از گل ، آب و هوای پویا و واقعی تر ، مستر لیگ جدید ، فیزیک جدید توپ و … اشاره کرد که همگی دست در دست هم داده اند ، تا شاهد نسخه ای تکراری از بازی محبوب PES نباشیم .

 

Pro Evolution Soccer 2017 – CPY For PC / 10.8GB

| دانلود بازی از لینک مستقیم |

 

حدود یک دهه پیش در چنین روزی PES 2006 عرضه شد، نقطه اوج موفقیت ها و فرمول طلایی PES در عصر PS2؛ این عنوان در عین آنکه با کیفیت بالا و عناصر شبیه‌سازگونه خود به موفقیتی طلایی در کارنامه سری‌بازی ژاپنی بدل گشت، نقطه پایانی بر خوشبختی‌های این سری نیز محسوب می‌شد. از آن پس سری بازی PES رو به ضعف و افول نهاد و برای مقطعی عملا زیر سایه رقیب ثروتمندش محو شد. با این وجود از نسخه 2015 شاهد بنا شدن یک فرمول جدید در PES بودیم، فرمولی که که در نسخه 16 روندی رو‌به‌رشد و چشمگیر را به خود گرفت و اکنون در نسخه 17 به اوج پویایی رسیده است. پس از گذشت 11 سال می‌توانیم ادعا کنیم PES بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته است و شاهد بهترین نسخه این سری بازی در یک دهه اخیر هستیم یعنی Pro Evolution Soccer 2017.

PES 17 و تحولاتی که در بخش گیم‌پلی آن رخ داده است به مثابه یک رویا شیرین است، بازی در حدی توانسته بین عناصر مختلف گیم پلی خود با عناصر فوتبال در واقعیت هماهنگی ایجاد کند که نظیر آنرا حتی در نسخه‌های کلاسیک بسختی دیده بودیم. بازی همان راهی را ادامه می‌دهد که از نسخه 15 آغاز شده بود، ارائه یک تجربه عمیق با تاکید بر شبیه‌سازی هر چه بهتر انیمیشن بازیکن‌ها، هوش مصنوعی تیمی و شبیه‌سازی توانایی فردی هر بازیکن مطابق واقعیت؛ در اولین تجربه ای که از بازی داریم شباهت بازیکنان و تیم‌های بزرگ به نمونه واقعی آنها شگفت آور است و اوج شکوه سیستم Player ID را در این نسخه می‌توانیم تماشا کنیم زیرا در این سیستم تک تک حرکات بازیکنان کاملا مطابق واقعیت شبیه‌سازی شده است.

به طور کلی چالش اصلی که PES 17 از پس آن بر آمده است ایجاد یک تعادل در زمینه شبیه‌سازی خصوصیات فردی بازیکن (Player ID)، شبیه سازی خصوصیات تیمی (Team ID)، و در نهایت حفظ ریشه های کلاسیک این سری بازی است. PES 17 تجربه ای بشدت مدرن است اما چیزی که این مدرن‌شدن را لذتبخش کرده ارائه حس نسخه های کلاسیک PES در بطن گیم پلی می‌باشد. بازی همان رنگ و بوی سابق را پیدا کرده است اما توانسته با حفظ آن ارزش ها خود را به یک فوتبال کامل نسل هشتمی تبدیل کند.

سیستم Player ID در بازی تحول قابل تحسینی داشته و به لطف صدها انیمیشن جدید اضافه شده، حرکت بازیکنان در بازی به نزدیک ترین نمونه نسبت به واقعیت تبدیل شده است. در اولین تجربه از بازی به سراغ نبرد اینتر و بارسا رفتم و از همان دقایق ابتدایی تحول بخش انیمیشن‌های بازی و شبیه‌سازی اختصاصی حرکات بازیکنان مرا شگفت زده کرد. فرقی ندارد شما با پاسکاری پرتعداد وسط زمین بخواهید تیکی تاکا بازی کنید یا ساختار دفاعی کاتاناچیو را پیاده کنید، بازی تمام ابزار ممکن را به شما داده و پیاده کردن هر سبک تاکتیکی در بازی بشدت جذاب است و صرفا حالت دکوراتیو ندارد. جو استادیوم‌های اختصاصی بازی نظیر نیوکمپ و جوزپه مئاتزا فوق العاده در‌‌آمده است و بازی از لحاظ اتمسفر نیز تجربه شما به واقعیت را نزدیک می‌کند.

اما این پایان کار نیست زیرا در این نسخه شاهد خصوصیاتی هستیم که قدرت Player ID به لطف آنها بیشتر به چشم می‌آید. مهمترین سیستم، قابلیت Real Touch است که به لحظه کنترل توپ اشاره دارد. در این سیستم کنترل و استپ توپ توسط هر بازیکن کاملا بر مبنا دو پارامتر خاص متغیر است. پارامتر اول قدرت و دقت توپیست که سمت بازیکن می‌اید و دوم توانایی ذاتی بازیکن در زمینه کنترل توپ که زیرمجموعه خصوصیات‌اش در Player ID است. به طور مثال شما نمی‌توانید با بازیکنی مثل آردا توران توپ را به شکلی کنترل کنید که بازیکنی نظیر اینیستا کنترل می‌کند، هر بازیکن سبک خاص خود را دارد و تنوع فوق العاده بازیکنان موجب گشته تجربه شما نیز در بازی بشدت متنوع شود.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

http://s9.picofile.com/file/8329823884/landscape_1472045261_pes_2017_d119c.jpg

http://s8.picofile.com/file/8329823868/PRO_EVOLUTION_SOCCER_2017_PC_Game_Full_Version_Free_Download_min.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8329823826/_1542733b.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8329823818/Importar_Liga_Santander_PES_2017_PS4_by_erzo77_1.jpg

 

 

 

 

 

 

Pro Evolution Soccer 2016_20160131163343 wepes Sony Computer Entertainment PlayStation 4 GIF

 

Pro Evolution Soccer 2017_20160925205350 wepes sony interactive entertainment ps4share GIF

 

 

PRO EVOLUTION SOCCER 2018_20170922194714 belkacem_b Sony Interactive Entertainment PlayStation 4 PRO EVOLUTION SOCCER 2018 #PS4share GIF

 

 

====== دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی، ۵ درصد ریکاوری ======

 

Download Icon دانلود پارت ۰۱ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۲ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۳ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۴ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۵ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۶ :   Direct Link

 

====== دانلود نسخه CPY در پارت های ۲ گیگابایتی، ۵ درصد ریکاوری ======

 

Download Icon دانلود پارت ۰۱ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۲ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۳ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۴ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۵ :   Direct Link

Download Icon دانلود پارت ۰۶ :   Direct Link

 

 

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 272

دانلود با سرعت نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما